Bestellen & bezorgen
Retourneren & annuleren
Waardebonnen & e-tickets
Defect & garantie
Account & voorkeuren
Hoe volg ik mijn bestelling?
Hoe retourneer ik mijn producten?
Je kunt je producten op de volgende manier retourneren:
1. Ga in je account naar 'Gewonnnen veilingen' en klik op het product dat je wil retourneren
2. Klik binnen de retourtermijn (14 dagen) op 'Product retourneren'
3. Vul het formulier in
4. Download en print het retourlabel en plak deze op de verpakking
5 Lever je product in bij het dichtsbijzijnde servicepunt (LINK)
7. Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na je aanmelding, terugbetaald. Wij wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen.
Tip: bewaar je retourbewijs zodat we de zending kunnen traceren als er iets mis gaat.
Binnen de herroepingstermijn van 14 dagen kun je ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (LINK).
Wat is de status van mijn retourzending?
Je kunt je retour volgen met een Track & Trace-code. Die vind je op het retourbewijs dat je bij het servicepunt hebt gekregen.
Helaas beschikken wij niet over deze code.
Mijn product is beschadigd of incompleet geleverd
Mijn product is beschadigd geleverd
Is je bestelling defect bij je aangekomen? Meld dit dan direct bij ons via het contactformulier (LINK) en selecteer 'Klacht'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Mijn product is incompleet geleverd
Mis je 1 of meerdere onderdelen in je bestelling? Meld dit dan bij ons via het contactformulier (LINK) en selecteer 'Klacht'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om een duidelijke foto toe te voegen van wat je wel hebt ontvangen en een duidelijke omschrijving van wat er mist. Zo kunnen we meteen zien wat er aan de hand is.
Mijn product is kapot gegaan
Is je product kapot gegaan tijdens het gebruik? Gelukkig heb je wettelijke garantie op al onze producten. Dit geldt alleen bij normaal gebruik van het product. Meld dit dan direct bij ons via het contactformulier (LINK) en selecteer 'Klacht'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Ik kan niet inloggen. Wat nu?
Dit kan 1 van de volgende oorzaken hebben:
- Je hebt nog geen account aangemaakt, dit kun je doen via: https://www.vakantieveilingen.nl/registreren.html
- Je hebt het aangemaakte account nog niet bevestigd via de sms verificatie. Vraag deze opnieuw aan via deze pagina:
- Jouw wachtwoord in combinatie met je e-mailadres klopt niet. Ben je het wachtwoord vergeten? Vraag het dan opnieuw aan of maak gebruik van de 'Stuur magische inlog link'
Ik heb een mail ontvangen over het Mega Piraten Festijn, wat nu?
Het Mega Piraten Festijn is door de aangescherpte coronamaatregelen die gelden tot en met 18 december 2021 helaas uitgesteld naar volgend jaar. De kaartjes voor de editie van 2021 zijn geldig voor die van 2022, dat plaatsvindt op zaterdag 17 december 2022.
Kan je deze datum niet en wil je graag je tickets annuleren? Neem dan vóór 31 december 2021 contact op met onze klantenservice. Stuur een bericht met je ordernummer via ons contactformulier dat je hier kan vinden. We zullen je annuleerverzoek binnen 14 dagen verwerken.