Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Wij gebruiken op de sites en apps van VakantieVeilingen, ActievandeDag en SlajeSlag cookies en soortgelijke technieken. Wij gebruiken altijd noodzakelijke en analytische cookies om onze websites en apps goed te laten werken en om de effectiviteit ervan te meten en te verbeteren. Deze cookies hebben geen tot nauwelijks impact op jouw privacy. Als je op “akkoord” klikt, plaatsen wij en derde partijen daarnaast ook tracking cookies voor diverse doeleinden. Hiermee kunnen wij en ook derde partijen je online gedrag volgen en een interesseprofiel van je opbouwen zodat we je content en advertenties kunnen tonen die bij je passen.
Geen tracking cookies, of liever alles zelf instellen? Klik dan op “nee, instellingen”. Lees de details over alle cookies in onze Cookieverklaring en over de omgang met jouw gegevens in onze Privacyverklaring.

Nee, instellingen
Terug

Bestellen & bezorgen

Hulp nodig?

Weer bereikbaar vanaf 09.00 (27-06).

In Nederland wordt je bestelling na betaling binnen 5 werkdagen bezorgd op het door jou opgegeven adres. In België is dit 6-10 werkdagen. Het pakket wordt per pakketpost of per brievenbuspost verzonden.

De verzendkosten kun je terugvinden op de veilingpagina. Deze staan altijd aangegeven onder het overzicht met biedingen.

Via je Track & Trace-code kun je je bestelling volgen. Deze vind je in de verzendbevestiging (e-mail) of in je account zodra je pakket verzonden is. Let op: de verzendbevestiging wordt binnen enkele dagen na betaling verstuurd. Je ontvangt op de bezorgdag ook een mail van de vervoerder, waarin het tijdslot van de bezorging staat.


Onze externe verkooppartners zijn zelf verantwoordelijk voor de verzending en bezorging van jouw gewonnen product. Zodra het product door de partner is verzonden ontvang je wel een track & trace mail van VakantieVeilingen. Wil je ook graag een factuur ontvangen? Dan kun je terecht bij de verkooppartner. Kijk bij 'Gewonnen veilingen' voor de contactgegevens van de verkooppartner.

Controleer eerst de levertermijn van de bestelling, deze tijd staat vermeld in de veilingtekst. In de meeste gevallen is dit tussen de 5 en 10 werkdagen na betaling. 


Track & Trace staat op bezorgd, maar het pakket is niet afgeleverd:

Het pakket is mogelijk bij je buren bezorgd. Kijk of je een niet-thuisbericht hebt ontvangen en controleer ook het bezorgadres dat je hebt ingevuld in je account bij 'Gewonnen veilingen'. Als dit ook geen resultaat oplevert, kun je contact met ons opnemen zodat wij je verder helpen. 


Track & Trace blijft hangen in dezelfde status of staat op vertraagd:

Zo nu en dan komt dit voor door grote drukte bij de vervoerder. Heb je 10 dagen na betalen je pakket nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op


Ik heb geen Track & Trace-code:

Je ontvangt je Track & Trace-code (LINK naar hoe volg ik bestelling) wanneer je bestelling verzonden is. De Track & Trace-link is dus pas actief als het pakket door de vervoerder in ontvangst is genomen. Heb je na 5 dagen nog steeds geen Track & Trace-code ontvangen, neem dan contact met ons op.


Het pakket is retour gestuurd:

Je pakket is het retourproces ingegaan en wordt naar ons magazijn gestuurd. Na ontvangst word je zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen, terugbetaald. Wil je het product alsnog ontvangen, neem dan contact met ons op

Via 'Gewonnen veilingen' in je account kun je het gekozen verzendadres van je bestelling zien.

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Als je niet thuis bent op het eerste bezorgmoment, dan probeert de bezorger het op een later moment nog een keer. Wanneer het bij de buren of bij een servicepunt wordt afgeleverd, word je hiervan op de hoogte gesteld door middel van een briefje. Voor brievenbuspost hoef je niet thuis te blijven. 


Tip: hou de Track & Trace-mail van de vervoerder in de gaten. Hier kun je de bezorgopties nog wijzigen als dat nodig is.

Je vindt je Track & Trace-code in de mail van de vervoerder of in je account bij 'Gewonnen veilingen'. De Track & Trace-link is pas actief als het pakket door de vervoerder in ontvangst is genomen. Dit kan enkele dagen duren. 

Tijdens het betaal- en bestelproces kun je kiezen tussen:

- Aan huis bezorgen: deze optie is standaard beschikbaar

- Aflevering bij een ophaalpunt: de beschikbaarheid van deze optie is afhankelijk van je product (als het product bijvoorbeeld te groot is, kan deze alleen aan huis worden bezorgd)


Meer informatie over het ophalen bij een afhaalpunt vind je hier


Veel van onze artikelen kun je laten bezorgen bij een afhaalpunt. Je hoeft dus niet thuis te blijven voor een pakje.


Praktisch

Laat je pakje bezorgen op een afhaalpunt. Kun je alleen een postadres kiezen? Grote artikelen kunnen we i.v.m. de beschikbare ruimte niet bezorgen bij afhaalpunten, net als artikelen van andere verkopers.


Ophalen met legitimatiebewijs

We mailen je zodra je bestelling klaarligt. Je hoeft het niet meteen op te halen, want je pakje wordt 7 dagen bewaard bij het servicepunt. Neem een legitimatiebewijs mee, zo zien we aan wie we jouw pakket toevertrouwen. Niet-opgehaalde pakketjes worden hierna geretourneerd.


Vervoerders

Wij werken met verschillende partijen samen:

Klik hier voor informatie over DHL

Klik hier voor informatie over DPD

Klik hier voor informatie over Bpost


In Nederland en België.